Købsbetingelser
Betaling
QumuluZ modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Paypal og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. For køb af kategorier gælder at pengene trækkes når kategorien er frigivet til brug for din spilbruger.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
QumuluZ bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
QumuluZ forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. QumuluZ vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.
Levering
Qumuluz pakker og sender på alle hverdage, med ordrer indgået inden kl. 12.00
Levering sker med pakkepost.
Kategorier gøres online tilgængelige for din spilbruger, når betalingen er godkendt.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Reklamationsret gælder ikke for fejl/mangler i online softwaren/spilkategorierne.
QumuluZ vil dække omkostninger i forbindelse med reklamation i et rimeligt omfang.
Reklamationer sendes til retur@QumuluZ.dk.
Ved returnering i forbindelse med reklamation sendes produktet til:
QumuluZ
Horsensvej 24
8732 Hovedgård
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Forsendelsesomkostninger ved fortrydelse skal du selv afholde.
Anmeldelse om fortrydelse skal ske til os senest 14 dage efter købet, og produktet skal returneres senest 14 dage efter anmeldelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på retur@QumuluZ.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: Fortrydelsesformular
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Fortrydelse ved køb af kategorier
Når man køber en kategori, bliver den tilgængelig online for din spilbruger. Hvis du fortryder købet, må du ikke tage kategorien i brug. Hvis der har været startet et spil med den pågældende kategori, kan købet ikke fortrydes.
Hvis kategorien ikke har været anvendt, kan du få pengene retur, og kategorien fjernes fra din spilbruger. Brug fortrydelsesformularen. Det kan tage et par dage før kategorien er fjernet fra din spilbruger.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@QumuluZ.dk